10/31/2016

Tiipii -Diy

Nyt minä tein sen! Olen haaveillut siitä muiden blogeja lukiessa, mutta olen ajatellut, ettei Neitinen vielä ymmärrä. Kattia kanssa- majaleikit maistuu mummolassa niin miksi ei kotonakin. Tiipii on siitä kätevä, että se menee pieneen tilaan kasatessa eikä kasattunakaan ole mikään ruma hökötys. Ohje löytyy kotivinkin sivuilta. Sen verran jouduin säätämään, että kepit ovat vain 1,8m pitkiä ja se vähän näkyy lopputuloksessa (hälläväliä) sekä nahkanauhana toimii nyt kengännauha (sentää uusi).

Tämmöiset projektit kannattaa keksiä ja aloittaa lauantai iltana, ettei vaan mistään saa puuttuvia tarvikkeita.. Minähän olen vähän kärsimätön luonne. Onneksi omasta varastosta löytyi tuota ihanaa Ikean kangasta (ei enää valmisteta) sekä vanha pussilakana, josta sain tehtyä vuoren.

Vielä olohuoneessa odottamassa testausta


Minun lapsuuden nalle ♥

Sisällä roikkuu valot, näitä Neitinen ihaili pitkään (ainakin 10 sekuntia) selällään


Oikealla paikallaan, talja tuo kivaa lämpöä ja näköä- on muuten yllättävän lämmin leikkipaikka, suosittelen jättämään tuo hengitysaukon yläpäähän! 
Jos nyt tekisin toisen tiipiin, tekisin yläosasta hieman kapeamman, niin teltta olisi hieman timmimpi kasattuna. Tekisin myös ehkä ikkunan johonkin palaan- olisi hauska leikkiä kurkistusleikkiä. Kepit varmaan maalaan joskus myöhemmin, olisi viimeistellympi lopputulos.

Ihana leikkipaikka, toivottavasti Neitinen leikkii myös jatkossa majassaan. Pitää vielä muutama tyyny ommella (tai etsiä kaapeista valmiita). Mitäpä sitä ei lapselleen tekisi ♥

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti